İzleyicilerim

Powered By Blogger

13 Nisan 2013 Cumartesi

Kozmetik Optik

Değerli okucuyularım;
Bu gün güzel bir site olan Kozmetik Optik ile tanıştım.Harika bir site doğrusu.Her telden ürünler var..Harika ürünlerden ''Vichy'' markasından bana ürünler gönderdiler.Hemen kullandım ve bayıldım...Deneyimlerimi sizler ile paylaşmak istiyorum..


Bayıldım ve hemen açıp kullandım.Çabuk bitseler de etkileri uzun sürdü.:) Gerçekten cildim bebek cildi gibi oldu.Denemenizi tavsiye ediyorum.KozmetikOptik'e üye olarak sitesi üzerinden sipariş verebilirsiniz.

Ayrıca sitede 6 taksit imkanı olması da ayrı bir hoş.


Her 100 TL ve üstü alışverişlerinizde bu kaliteli ürünleri kargo ücreti bile ödemeden tek tık ile evinize getirebiliyorsunuz..

Yani;kelimelerle anlatabileceğim bir şey yok.KozmetikOptik iyi ki var..

Ayrıca KozmetikOptik yetkililerine hem sizlerle deneyimlerimi paylaşmam adına,hem de bana bu jesti sundukları için çok teşekkür ediyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir.